Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Saturday, March 3, 2012

What to wear to a portrait session

En viktig del av forberedelsene til en fotografering med meg er å finne de rette klærne. Det er alltid lurt å ta med seg noen forskjellige topper og jakker med lange armer. For lets face it, enten er armene våre for muskuløse eller for kraftige, eller kanskje til og meg for "skrukkete" uansett er det ikke noe problemer å skjule dem med en flott jakke eller langarma genser.

Mørke farger får deg selvfølgelig til å se mindre ut, mens sterke farger får deg til å se mer spennende ut.

Jeg liker helst ensfargede klær, blir det for mye mønster føler jeg at det tar for mye oppmerksomheten bort fra hovedpersonen - nemlig deg :)

Høye heler er et must, man får en mye finere holdning når man har heler på, videre så får dem oss til å føle oss ekstra fine syns jeg :)

Videre synes jeg at det er flott hvis man tar med seg noe "out there!" en litt fun og anderledes topp :)

For å diskutere videre og booke en shoot finner du detaljer på :

www.julievold.com 



What to wear to a portrait session


H M jumper sweater, £9.95
H m jacket, £30
Christian Louboutin suede high heels, $1,595
Amrita singh jewelry, $84




No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)