Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Thursday, March 1, 2012

Hva er Pintrest ?

Vet ikke om du har hørt om Pintrest ? I dag tenkte jeg at jeg skulle skrive en liten post om det siden i dag nådde følger tallet mitt 700 stk!

Jeg fikk sansen for det når jeg holdt på å planlegge bryllupet mitt i fjor og jeg fant ut at det var et kjempe kjempe bra verktøy for å holde styr på ideer og ting man liker.

Tidligere hadde jeg et virvar av bokmerker, emailer til meg selv og andre utskrifter og lagrede bilder på desktopen - som jeg aldri klarte å finne igjen når jeg trengte dem.

Med Pintrest kan man enkelt å greit trykke på en knapp som man installerer som bokmerke og så kan man lagre - og ikke minst sortere - ideer, ting man liker og annen diverse inspirasjon.

Siden jeg holder på å prøve å innrede huset og siden jeg alltid er på jakt etter ny inspirasjon og ideer for foto er dette helt - ja jeg vet ikke hvordan jeg klarte meg uten!

Man kan også "follow" folk med lik stil og interesser samtidig som man kan og følge med hva venner liker. Noe som er veldig kjekt når det kommer til gavekjøpetider :)

For å følge meg på pintrest:

http://pinterest.com/julievold/ 


No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)