Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Monday, March 5, 2012

Portfolio Bilder nattklubb

Jeg holder på å oppdatere websiden min og i den sammenheng sitter jeg å ser i gamle bilder. Jeg har jo ikke noe reklamefotografering på hjemmesiden min men jeg har faktisk tatt på meg en del oppdrag i min tid...




Disse ble tatt på oppdrag for en nattklubb. De ønsket seg modne sexy bilder som de kunne bruke i sin markedsføring.


Vet du det var noe helt spesielt da jeg så den første plakaten med bildet mitt på. Tror den var 3-4 meter høy. Det var en wow følelse det...

Jeg gjør jo reklamefotografering for min nårværende arbeidsgiver også, det er uten tvil stilig det og.

Litt mindre sexy og mer karslig er jo den fotograferingen...






No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)