Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Sunday, March 4, 2012

Mitt visjon som fotograf

Var hjemme hos min mor i helgen og hun er en veldig flink fotograf. Selv om jeg er min mors datter er vår visjon og vår måte å ta bilde på ganske annerledes. Hun liker mer naturlige bilder- ja - det blir ikke mer naturlig enn dette. Ingen sminke, skrukkete med spagetti i munnen - 

Nice memory ! Real Nice

For meg er det et ønske å fange et vakre rundt meg, men ikke bare det - jeg ønsker også å skape noe vakkert. 

Jeg har lyst å fotografere kvinner som aldri eller sjelden har sett et fint bilde av seg selv og vise dem hvor vakre de virkelig er. 

For alle er vakre, det gjelder bare å finne det. 

Og jeg mener på at jeg ser når det er vakkert. Jeg ser sjønnhet. Unge eller gamle, tykke eller smale - alle har en vakker side som kan fanges på kamera. Det gjelder bare om å vite hvordan man skal gjøre det. 

Det er ingen spagetti bilder i mitt studio nei! 

Der er bildene du får heller slik : 



Samme jenta, - jeg ønsker heller at jeg skal huskes slik - unaturlig eller ei - men det er et slikt bilde jeg vil se på når jeg blir gammel og grå! 

Får mor det som hun vil så velger hun alle de som jeg selv synes er stygge bilder. Heldigvis har jeg vett til å velge andre - det er viktig det for oss kvinner. Ta sjebnen i våre hender ! 

Hva med deg ? 

1 comment:

Say hello, or contact me to book a shoot :)