Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Saturday, March 17, 2012

Du trenger bare gå til en butikk

For shopping in NYC og det er
Century21!

Kjempelett å kome det med R linjen til Cortland Street, men hvis den stoppen er vanskelig for deg er det ikke langt fra Fulton street subway station heller.

Forbered deg på å bruke en del tid her, da det er som i slike butikker flest ganske vanskelig å finne akkurat det man er ute etter spesielt når det gjelder klær. MEN det er vel verdt det.

Her finner du alt du skulle ønske deg fra designer solbriller til en hundrings (EKTE ikke thailand kopier), Guess vesker, Calvin Klein undertøy, lommebøker, kjoler og så videre.

Alt i fra sportsklær til Haute Couture kjoler fra REDValentino. Til helt fantastiske priser.

Og du finner unike klær her og, jeg kjøpte tre blazere fra Elie Tahari som var samples. Ordinær pris 300 dollar, fikk de for 39 dollar!

Skal poste bilder når jeg kommer hjem!

xox


No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)