Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Monday, February 13, 2012

Unger er så kule

Det er noe helt spesielt med unger mellom 5-10 og man ser det godt når man driver med barnefotografering.

På mange måter er de allerede godt på vei til å bli den personen de kommer til og bli, minus all det folkevettet som dessverre har en tendens å synke inn i alles sinn

Se på denne sjønnasen her,  eg sa at han skulle stå der å tøffe seg. Klart at han er jo gutt så han skulle jo ikke gjøre som jeg sa, men det kule er det at når han "glemte seg av" gjorde han akkurat det. Stod der å såg skikkelig tøff ut. DET blikket i øynene.

Og det er noe skikkelig rogalandsk med munnen hans ? Eller er det bare meg ? Jeg synes han ser ut som en skikkelig jærbu!

HERLIG!

www.julievold.com

1 comment:

Say hello, or contact me to book a shoot :)