Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Monday, February 13, 2012

Gaver til mannen på valentines dagen ?

I morgen er det valentines dagen og jeg er så ikke forberedt. De to siste ukene har vært super hektiske og jeg har ikke hatt kontrollen nesten på hva dag det er i uken, og hvilken dato det er har iallafall ikke vært et tema. Plutselig i går gikk det opp for meg at nå er det valentines dagen og jeg har ikke ordnet med noen gaver eller noen ting. 

Så jeg får tenke litt i kveld. Det er litt greit for mannen min skal på norsk kurs så jeg har noen timer ekstra i morgen fra jeg er ferdig på jobb til han er hjemme. 

Tenker at jeg skal lage han noe god mat kanskje ?  

Han elsker maten jeg lager til han, spesielt bruchettaen. 

 www.julievold.com
 www.julievold.com

Tips til Valentines gave til deg som bor i Stavanger kan jo være å kontakte meg for å organisere en sexy boudoir fotografering som en gave til din mann? 

Tror det er en gave han hadde virkelig satt pris på :) 


2 comments:

  1. Ååh kan du dele bruchetta-oppskriften med meg?! :)

    ReplyDelete
  2. Tja den er selvkomponert

    Ta et par godt modne tomater og hakk dem opp fint, fersk basilikum (og gjerne litt provance krydder), pepper, hvitløk, litt salt, og olje. la det stå i kjøleskapet litt slik at smakene trekker inn i hverandre . her har jeg og brukt boccochini cheese - det kan du godt gjøre å legge det oppi også

    ta baguetter eller lignende brød og stek litt i ovnen, gjerne med et lag med hvitløksolje

    fordel så tomat mixen på brød, hell litt balsamic eddik oppå, og litt olje til.

    volia !

    ReplyDelete

Say hello, or contact me to book a shoot :)