Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Thursday, February 23, 2012

trenger en hår stylist

Trenger virkelig å komme i komme i kontakt med en stylist/hår/makup magiker her i Stavanger. Helst noen med passion for fashion som jobber raskt og effektivit.

Jeg er granske flink på makeup men med hår er jeg skikkelig bad --

og jeg synes at det skal være del av pakken, av opplevelsen når du kommer til meg for bilder. Jeg vil at det skal være en pause fra hverdagen, en sjanse til å skikkelig dolle seg opp og være unorsk :)

Se eksemplet under hvor stor forskjell det gjør-- everyone is a supermodel!! - bildene er tatt av sue bryce


No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)