Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Sunday, February 26, 2012

Kamera bag for kvinner

I dag har jeg brukt masse penger på å kjøpe meg flotte kamerabagger fra Kelly More Bag.

De har flotte vesker som faktisk er kamera vesker. LOVE THEM!

Jeg kjøpte to og min mor en. Hadde veldig lyst på Libby Kelly Moore  bag men den er utsolgt :(

Men disse ser jo så flotte ut og.

Kelly Moore Poesy 2 Bag in Black


2 Sues Bag in Walnut


And Mimi Bag in Grey for Mom


Cant wait to get them !

xox

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)