Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Sunday, February 26, 2012

Kjæledyr portrett

Dere vet at jeg elsker hunder -

OG

dere vet at jeg elsker å fotografere

Jeg har veldig gjerne lyst å begynne å tilby kjæledyrsfotografering her i Stavanger.

Jeg mener på at vi kan ikke få nok av bilder av det man er glad i, om det er et favorittpar med sko, hunden eller mannen din :)

Og se på disse bildene - who wouldnt want this ??

Hvis du har en hund eller en katt som du ønsker skal bli fotografer ta kontakt.

Intro pris er 299,- for de 10 første som booker

Nb. bildene her er ikke mine - de er brukt for kun for illustrasjon  - trykk for bildet for å finne kilden :) 


No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)