Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Sunday, February 26, 2012

Quotes til å ramme inn

Sitter å leter etter kule quotes som jeg kan ha i rammer,

liker å ha litt inspirational quotes inn i mellom bilder, - har et par bildevegger planlagt ser du :)

Noen du liker ?

Ok denne første er kanskje ikke så inspirational but hello noen ganger skulle jeg hatt et kort hvor det stod det følgende på å gi det til various biatches:

Bitch, please, you´ve got more issues than Vogue!

og kanskje for toalettet: 

I just need some time in a beautiful place to clear my head... :)

og slik kan vi sette det opp: keep it simple, be kind and remember to live every day




No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)