Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Wednesday, February 22, 2012

Matlaging og strategisamling i Haugesund

Da har jeg akkurat kommet hjem fra en strategisamling med jobben. Jeg var med å arrangerte den så det er jo alltid skummelt å bestemme program, opphold og underholdning for 9 mannfolk! Og spesielt når en del av dem er skikkelig fussy og fine på det. 
Fikk tips om et nytt boutique hotell som heter Hendersons. Det er et hotell som er i den gamle banken i sentrum av Haugesund. Det at det bare var ett år gammelt gjorde at rommene var flotte og nye, men det var flere detaljer som gjorde det enda mer spennende. For eksempel det å ha en egen svær lysekrone i taket pluss det å ha ca 5 meter takhøyde. 

Servicen var og veldig god av de som jobbet der, og det å booke + endre på bookingen gikk som en drøm. Frokost og lunsj var og herlig. 

Men det som toppet det for meg da var aktiviteten vi hadde om kvelden som var matlagingskurs på Lothes Mat og Vinhus! 

Jepp matlagingskurs med gutter :)  Vi skapte 4 herlige og avanserte retter; suppe med blåskjell og skampi, laks, hjort og pannakotta. 

Med vin til matlagingen og til spisingen. 

JEG elsket det - tror guttene og syntes det var gøy og det var en kjempegod team byggings exercise! 

Begge to kan virkelig anbefales til dem som sitter å arrangerer slike ting - eller om du så skal på utdrikkingslag med venninner og har lyst på noe annerledes. ! 






No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)