Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Friday, February 10, 2012

Herlig at det er fredag!

Etter en lang uke med reising og overtid er det jammen meg bra at det er fredag. Som de sier; Thank God Its Fridag (eller restaurant kjeden - vet ikke hva som kom først)  Det er noe jeg jammen trenger altså.

Tom for energi og hus fult av klær som må vakses, støv som må tørkes er det jammen bra at det skal være en boudoir workshop i helgen på Creative Live.

 Christa Meola   er en ekstermt kreativ boudoir fotograf, hvor hun drar inn kvinnens syn på nakenhet og sexy samt et flair av fashion.

Gleder meg ! :)

Ellers så blir det nok litt jobbing i helgen og gitt- + kose meg litt med redigering av bilder fra sist helgs shoot :)





No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)