Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Wednesday, February 22, 2012

Spoil Yourself!

Dere har kanskje sett bildene som jeg har allerede lagt ut av smilende Siv som elsker cowboy hatter og boots. Siden hun først var hos meg for å ta bilder ønsket hun å ta noen bilder litt utenom det vanlige, - noen litt mer sexy og intime bilder enn de typiske portrett bildene. Hun ønsket at fokusen skulle bli disse bootsene som hun elsket -- og hvordan bedre få dem fremhevet (samt resten av jenta for den sags skyld) med å droppe buksen. ;)  Det er dette som er boudoir for meg - det er slike bilder det er kjekt å ta hos fotograf - de man har et ønske om å gjøre innerst inne men kanskje ikke tørr. Eller at man venter på å ta av 1000 kilo eller noe sånn. Ikke vent - jeeeeez --- hvis det er noe jeg skulle ønske når jeg ser tilbake er at jeg hadde flere bilder av meg da jeg var skikkelig stram i kroppen og brun--- eller bare generelt hatt noen flotte sexy bilder av meg selv hvor jeg ser at faktisk jeg og kan være sexy...



www.julievold.com

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)