Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Monday, January 9, 2012

Start uken med litt inspirasjon!

Mandags morgen og jeg var trøtt! Som vanlig ble det ca 4-5 timer søvn på meg og jeg kjenner det begynner å dra på. Kuren til trøtthet er litt sminke og et friskt antrekk, så i dag ble det en knallrosa poncho over en sort kjole! Så til å stimulere hjernen:
Favourite Inspirational Monday Morning Quotes
She decided to start living the life she'd imagined!


Love yourself first and everything else falls into place.


Do wwhat you love and love waht you do!  :)


And of course dont forget to : shine on!

Always assess and find out so that you can : focus on what's important

For the ladies : Look like a girl , act like a lady, think like a man, work like a boss!

Happy Monday everyone!

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)