Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Wednesday, January 18, 2012

Introducing: Stine

Den første til å svare på min Casting Call/test shooten med tanke på den meldingen jeg la ut her på bloggen og på facebook angående å starte en database av modeller / et modellbyrå her i Stavanger var Stine.

Stine er en 16år gammel sjønnhet fra Randaberg med kjempelange vipper og tykt lukseriøst hår.

Her er en sneak peak fra shooten i dag!


© www.julievold.com 





© www.julievold.com 


© www.julievold.com 

4 comments:

  1. Syns du er fantastisk flink til å ta bilder og vil veldig gjerne lære av deg en dag:)

    MVH
    Per Osa

    ReplyDelete
  2. Tusen takk :)
    Du e jo ikke værst du heller :) Samarbeider gjerne Per !

    ReplyDelete

Say hello, or contact me to book a shoot :)