Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Thursday, January 5, 2012

Online designer butikker Norge

Jeg hater å shoppe for klær, sko og alt det der. Minner meg om den der filmen med Cameron Diaz og hun der fra Muriels Wedding "In Her Shoes" da hun der fra Muriels Wedding sier noe along the lines av at hun elsker å kjøpe sko for da føler hun seg ikke feit... Vel, jeg har det litt sånn med alt som skal på kroppen. Ikke at jeg føler meg feit, mer at jeg hater når noe jeg liker ikke passer kroppen min.

Når det gjelder ting til huset derimot; det elsker jeg! ! !!

Siden jeg er "ny i norge" har jeg så liten kjennskap til merker og hvor jeg får tak i det forskjellige.

I dag fant jeg derimot et par online butikker som har et kjempe bra utvalg - og gratis levering ! YAY!

Topp tre butikkene jeg fant:

1. Room 21
2. Royal Design
3. Villa Europa

Men det er jo alltid litt skummelt. Er det ekte ? Hva med reklamasjon? Jeg har jo ingen erfaring!

Gooosh scary! Har du erfaring med noen av disse butikkene så si i fra :)


www.julievold.com

2 comments:

  1. Min erfaring er at det er lite å spare på å kjøpe slike ting i norske nettbutikker, med mindre det er noe på spesialkampanje.

    Utvalget her i Stavangerområdet e jo meget bra, og de kan jo skaffe det meste. Fordelen er og at en kan få låne hjem og se at det passer før en kjøper, noe vi har gjort flere ganger. Skal faktisk levere tilbake en hylle idag, som ble litt for stor der vi tenkte å ha den.

    Nå i Januar har de fleste salg og prosenter å hale. Det kan en gjerne få ellers og om en handler for litt og spør.

    Denne er utenlandsk, men kan anbefale denne. http://www.voltex.fr/
    Sparte blant annet 1000 kroner på en liten Jielde lampe.

    ReplyDelete
  2. Takk Tor Inge!
    Hvilke butikker i Stavanger kan du anbefale ?

    ReplyDelete

Say hello, or contact me to book a shoot :)