Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Thursday, January 19, 2012

Dagens Inspirasjon: Forlovelses Bilde

Vet det ikke er så normalt her i Norge med å ta forlovelsesbilde men jeg mener at det er helt nødvendig å ha en forlovelses fotograf session før bryllupet.

Bryllupsfotograferingspakkene mine vil bestå av det følgende; (når jeg endelig får tid til å oppdatere websidene mine)

  1. Begynne med et møte,

    Kick-off møte som det heter i prosjekt verdenen, for å snakke om planer for bryllup, diskutere visjon og så videre. Her sette vi en dato og diskuterer theme for forlovelsesbilder.
  2. Forlovelses fotografering;

    her tar vi bilder som representerer dere og deres forhold. Skal vise personlighet og stilen deres. Jeg er en stor fan av bildene under - STYLED shoot med tilbehør og så videre. Disse bildene kan brukes som invitasjonskort, til takkekort og til dekorasjon til bryllupet. Noen lager også gjestebøker med bildene fra denne shooten.
  3.  Planleggingsmøte for den store dagen der vi legge en detaljert slagplan over bryllupsdagen, hvilke  bilder vi skal ta etc.   
Det vil si en pakke med ca 12 timer fotografering og en gezillion timer med redigering. MEN jeg mener på at dere som gifter dere fortjener ikke mindre ! :) Det skal være en spesiell dag og som skal bli minnet slik. Dere må ha masse bilder som barn og barnebarn og oldebarn kan glede seg over i all fremtid.

Hvorfor kun a et studiobilde når dere kan ha masse ? Og bilder som forteller noe om hvem dere var? :)


Her er noen inspirasjonsbilder for forlovelsesbilder fra andre fotografer: 

Clikk på bildet for å se hvem som er fotograf :) 










No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)