Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Tuesday, January 17, 2012

Moderne og fresh - og styled

Jeg elsker å fotografere, men som de sier på engelsk "all are not created equal." Jeg synes at det er mye mer spennende å fotografere bilder som forsøker å si en historie enn bare et straight bilde  i studio med et par smilende barn.

Dette er type bilder jeg ønsker å ta:

Moderne, gøy, personlige og som bruker Rogalandsnaturen og Stavanger og andre hjemlige trakter til å fortelle historien om deg og dine. Ikke bare straight up kjedelige bilder.

Ja jeg er annerledes enn det som er standarden - men har du samme visjon, ønsker du familiebidler, bryllupsbilder eller barenebilder litt utenom det vanlige - ta kontakt! Kun fantasien er vår grense !! :)

www.julievold.com

*bildene under er ikke mine - de er fra inspirasjonsstedet mitt på pintrest - klikk på bildene for å komme til original stedet :)











www.julievold.com 

2 comments:

  1. Ga litt inspirasjon dette ja

    Barbro

    ReplyDelete
  2. Å men eg lige inspirasjonsbildene dine Julie :) Glede meg te å se sånne som e dine bilde ittekvert!

    Birgitte

    ReplyDelete

Say hello, or contact me to book a shoot :)