Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Monday, January 16, 2012

Hva bør man se og gjøre i New York, New York?

Planleggingen begynner nå !

Har egentlig ikke tenkt så mye på NYC før utenom at det var et sted jeg kunne tenke meg å dra til  - utenom at jeg vet hva som egentlig er der.

Først og fremst ønsker jeg å sjoppe litt kamera utstyr:

70-200mm IS II objektivet til Canon. Her sparer jeg ganske mye. Kanskje 4000-6000 tusen hvis jeg har fått kursen riktig.

Jeg vil bo på et hotel med utsikt















Spise på en takterasse


Kjøpe en flott kamerabag

En kamerabag som ser ut som veske :)


Spise


og ja

litt sightseeing


No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)