Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Friday, January 6, 2012

Lykken er fil-bokser fra Habitat

Jeg har lett og lett her hjemme i Norge for å finne et lurt system til å lagre Julie Vold Photography viktige papirer og personlige papirer til huset mitt i Stavanger og leiligheten min som jeg leier ut i Australia. Jeg hadde noe spesielt i tankene:

Noe som ikke krevde hullemaskin, en jeg kunne ta med meg hvor som helst slik at jeg kan sortere om jeg sitter ute eller i stue eller hvor jeg nå skulle ønske å sortere... Men jeg klarte ikke finne noe!

I Heart Organizing fant jeg dette som insipirete meg:



Men jeg klarte ikke finne noe lignende i Norge.

Fredag før nyttår var jeg nede i Hamburg og jeg så at det var en butikk der som het Habitat. Min rare hukommelse husket at dette var en interiør butikk.

Jeg var så lykkelig når jeg fant disse:


Lykke!! Med allrede ilagte hengemapper!

Kjøpte en hvit og en grå.


Dessverre hoppet ikke alle papirene seg oppi her av seg selv. Det får bli en jobb for helgen! :)

2 comments:

  1. Har du ikke hørt om plastposer, sånne store du får når du handler matvarer og må betale 0,70 øre for? Mor

    ReplyDelete
  2. Kan ikke ha regninger og slikt i plastbokser da finner du ingenting!

    ReplyDelete

Say hello, or contact me to book a shoot :)