Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Tuesday, November 29, 2011

Slik fjerner du skitt fra oppvaskmaskinen !

Elsker artikler med nyttige tips!

Sjekk ut denne fra  klikk.no som forteller hvordan vi kan rengjøre oppvaskmaskinen :)

Men problemet er jo å gjøre noe med det:


- Vårt råd er at man renser silen etter hver femtiende vask, supplerer produktkonsulent hos Miele, Tommy Christoffersen, til klikk.no.
Hmm hvordan skal jeg holde styr på om hvor mange vasker oppvaskmaskinen har gjort?  ??? 

Men det å kjøer på høy temperatur - det skal jeg fra nå av gjøre når jeg kan !

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)