Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Saturday, November 5, 2011

Boudoir shoot tonight!


I am very excited about my boudoir shoot tonight! 

It is going to be lots of fun, and I cant wait to see the results.

A lot of people are a little bit uncomfortable or scared by the thought and think the result will be like the pictures you see in playboy magazine.

But its nothing like that or even about that. To me this picture below is as much boudoir as it is a beauty. It celebrates nakedness in a subtle soft manner.

It is about the woman's idea of being sensual and sexy.

About subtle femininity.

Please note that I do not post pictures from my boudoir shoots, unless my client/model would like me to.

for more pictures have a look at www.julievold.com


No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)