Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Tuesday, November 8, 2011

Er det egentlig noen i nød i Rogaland?

Kom over Help Portrait i dag og jeg synes at det er et kjempebra initiativ;

10 Desember verden rundt skal fotografer donere sin tid, ekspertise og selvfølgelig bruke eget utstyr til å gi tilbake til lokal samfunnet - spesielt til dem i nød.

Min første tanke er, YES -- I'm IN!

Jeg synes det er et kjempeintitativ - bilder er kjempeviktig for meg, ikke bare som fotograf men også som menneske. Det hjelper meg å huske hendelser, folk og andre ting som fort hadde gått i glemmeboken.

Det å tenke at noen ikke har bilde-minner fra sin barndom, eller bilder av seg selv som barn er noe jeg nesten ikke klarer å forestille meg.

Men så kommer den neste tanken - er grunnen til at det er vanskelig å forestille seg det fordi det ikke er noen her i nød?

Er dette et prosjekt som rett og slett ikke trengs her i Rogaland ?

Hva er din mening?

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)