Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Sunday, November 6, 2011

CoCo in need for some haircare!!

CoCo my sweet little dog often serve as my light checker - she doesn't mind, she often runs up to join me when I do shoots. 
Like here - where she majestically tests out the light before a boudoir shoot. 

Anyways, back to the headline - her fur is getting really long and unfortunately matted. 

I need to find someone who can give her a cut but at the same time its coming up to winter so I don't really want to cut it. Does anyone know of a miracle detangle cure? ? ?  

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)