Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Friday, January 11, 2013

Oppdatering av webside og markedsmateriell

Selv om her er i permisjon akter jeg ikke å slutte å fotografere. Mer enn noe annet er det min lidenskap og hobby, og går det for lang tid mellom fotograferinger kribler det i de kreative beina mine.

Ett av målene mine er å oppdatere markedsprofilen, bloggen og hjemmesiden min. Må lage nye brosjyrer, pris lister og visittkort.

I den sammenheng ønsker jeg å ta noen bilder til denne bruk,

Barn-

Ønsker jenter og evt gutter med kreative foreldre som kan få til en "styled" shoot, DVS kanskje utendørs, med krøllet hår, stilige klær med tilbehør og setting som passer.

Se under

Som takk vil dere få utvalgte bilde gratis ( verdi 2000,- inkl fotograferingen)

et flott minne for livet :)

Tenåring/damer

Ønsker pene jenter samt frisører/stylister/MUA som er interessert i å bli med på å skapebilder som dette. Er også på jakt etter wardrobe/klær.

Som takk vil dere få utvalgte bilde gratis ( verdi 2000,- inkl fotograferingen) og mulighet tilårskomne bruke bildene i eget markedsmateriell modellporteføljer.

Vær obs på at jeg er på jakt etter spesielle looks så alle som kontakter meg vil dessverre ikke kunne delta.











No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)