Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Tuesday, January 1, 2013

Innkjøp av nødvendigheter

Nå er det hele ti dager igjen til termin og det meste er nå på plass. Skal ta bilder av den flotte voggen som mor og jeg satte i stand her om dagen .... men nå er det mørkt :O

Bilsete er innkjøpt,

Selv om jeg foretrakk Besafe sitt sete låner vi en gammel bil av foreldrene mine som ikke har isofix (jeez snakk om kompliserte greier å forstå for en førstegangsmor! - iso fix er vist noen metalldingser man fester bilsetet i) og da går det ikke an å ha Besafe sete med base.

Siden vi ikke har garage eller fast parkeringsplass heller for den sags skyld blir det nok litt bæring til og fra bilen når vi først er ute å kjører noen steder ønsket jeg meg en slik med base slik at det er enkelt å få henne inn og ut. Valget var mellom Britax og Maxi Cosi.

Selv om Maxi Cosi Cabriofix har fått bra karakterer i tester var jeg overbevist om at det sikreste bilsetet var Britax av de to - men problemet med Britax setet var at det var så kjempe kjempe tungt.

Valget var ikke lett men jeg gikk for det som var mest praktisk (det letteste) - maxi cosi.

Kjøpte det nytt, synes det er litt skummelt å kjøpe fra ukjente....

Stellebord

Som du kanskje vet bor vi i et gammelt mini bikini hus men heldigvis er badet vårt flott og ikke altfor lite. Allikevel er det ikke alltid like lett å finne plass til et stellebord.

Vurderte først om å bare kjøpe en matte og balje separat men fant ut at det faktisk ble mer rot enn å kjøpe ett der alt er i ett. Pga min dårlige rygg må jeg også ha ett som er høyt nok.

Etter mye leting ble dette bordet det eneste alternativet:



logo

Basson

Stellebord 1 hylle

Varenummer: 190130





























No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)