Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Tuesday, January 22, 2013

Little Chloe Isabella...

Everyone is telling me that she seems to be changing everyday, but for someone who sees her all the time this is not very noticeable. 

I am planning on doing a proper shoot in the studio but she is often very awake AND very suspicious of what I am doing when I drag out the camera but today whilst we were waiting for the midwife coming for a homevisit I managed to snap up these shots. 

The little cap was a lovely gift from my friend Theresias mom! She is sooo cute, - she has not even met me but still took all the effort and knitted this lovely cap and some socks and has even sent some other pressies! So sweet!!! Thank you so much Edelgard Pauls! 

danke schön!!!!









And this little duck is hanging on the crib that both me and my brothers used as children :) I feel so fortunate to be able to continue the tradition :) 



2 comments:

  1. Ich freue mich sehr über die lieben Fotos vom Baby mit dem Mützchen. Ich zeige sie überall umher.Herzlichen Dank dafür.

    ReplyDelete
  2. Danke Sehr Edelgare! Dener so nett, und es ist so schön, dass Sie sich die Mühe zu stricken für sie! So nett!

    ReplyDelete

Say hello, or contact me to book a shoot :)