Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Tuesday, January 1, 2013

Gravid i kropp og sjel

Nå er det 2013 og den lille jenten inni magen min kan bare komme ut - nå føler jeg meg stor stor stor men det er ikke det værste, den vonde ryggen og smertene i magen er det verste. Seriøst så kjentes det ut som om hun trakk i navlestrengen som om den var en kirkeklokke. Og med slik laber form er det lite jeg kan gjøre utenom å ligge i sengen med ipaden å se på netflix, ted talks eller finne litt inspirasjon på pintrest.

Fant dette bildet - et helt nydelig gravid bilde, kunstnerisk og vakkert.



Men jeg kjenner også at jeg er lei og er klar for å ha kroppen min i fred igjen - og ønsker å bli stram og fin

og i følge denne jenta er jeg bare 6 måneder fra en tynn kropp...


Hehe


Kanskje ikke,


No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)