Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Wednesday, January 2, 2013

Boudoir fotografering som gave til mannen


Like før jul ble jeg kontaktet av ei jente som ønsket å utfordre seg selv med å gi deres kjære en helt spesiell julegave.  En personlig gave til ham, men også en gave til seg selv - det å tørre å gå utenfor komfort sonen...

For la oss være ærlige. Selv om vi her i Norge ikke er særlig sjenerte over kroppen vår så liker vi ikke å bli avbildet. I alle fall ikke uten klær. Videre er vi veldig dårlige til å bruke tid og penger på å gjøre oss sexy for det ene formålet : glede sin kjære.

Men selv om en Boudoir fotografering er en personlig gave til mannen som har alt, er det også en gave til seg selv.  Man utfordrer seg selv til å stole på fotografen som vil gjøre sitt ytterligste til å få både personlighet og skjønnheten din til å skinne igjennom.

Her i dette tilfellet hadde jeg en helt nydelig jente som hadde lite tro på resultatet før vi begynte. Men ved hjelp av min tørre humor (lol) så klarte vi å få en kjempe kjekk fotografering og resultat deretter. Når vi var ferdig spurte hun om jeg hadde klart å få et par bra bilder… MANGE ! svarte jeg men så at hun ikke helt trodde på det.

Når jeg hadde visningen av bildene fikk hun helt sjokk. Hun elsket dem nesten alle og endte opp med å klare å korte listen den til ”bare” 22 bilder.

Nå som julen er ferdig fikk jeg melding tilbake at mannen var storfornøyd med julegaven og at jeg kunne dele et par bilder med dere.

Er dere ikke enig: SMOKING HOT??? :D


No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)