Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Thursday, January 3, 2013

Hentesettet er klart :)

Ja ja, da er det bare sånn 9 dager igjen til termin og jeg begynner å bli ganske så klar. I dag fikk jeg kjøpt inn prikken over i en til hentesettet til den lille prinsessen - EMU Baby Booties i Chestnut brun.

Ikke det at hun trenger sko til å "gå" ut av sykehuset men jeg tenkte at hun måtte ha på seg noe australsk.

Jeg hadde egentlig sett meg ut en liten armani kjole men den ble selvfølgelig solgt ut :( så da ble det dette søte settet fra Newbie.


Og jeg var innom min "tante" og fikk låne en hel drøss med klær samt et par små ting fra en venninne i tillegg til alt det fine som mor har kjøpt, lagd og tatt vare på - så nå har min lille prinsesse masse å ha på seg :)

Heldige liten jente ;)

Blir morsomt hvis det kommer ut en gutt - en del kjoler og rosa klær jeg ikke vil ha bruk for da :P

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)