Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Sunday, April 22, 2012

Vi er stadig i endring

I går var jeg så heldig at jeg fikk fotografere Anne Marie igjen.

Hun var inne på portrett fotografering for litt over et år siden, og man kan jo lure på hvorfor hun kommer igjen nå da.

Svaret er enkelt, vi er alle i konstant endring. Vi skifter farge på håret, vi når målvekten, eller rett og slett man føler at det er viktig å dokumentere sitt liv i endring.

Anne Marie har endret håret ganske drastisk i fra sist.

Før var hun mørk, nå har hun langt blondt hår...

Flott begge deler ikke sant ? Det er vel som de sier, alt kler den smukke :)


Bilder tatt av Julie Vold:  www.julievold.com



Bilder tatt av Julie Vold:  www.julievold.com

2 comments:

Say hello, or contact me to book a shoot :)