Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Sunday, April 1, 2012

Prinsesse Selma

Hvis du har fulgt med på bildene mine eller kjenner Selma så husker du kanskje bildene jeg tok av henne for over ett år siden.

Den gangen da så skrek hung og hylte så og si hele veien.

Denne gangen var det heller ikke lett å få noe annet ...

Men et par fikk jeg da...

Er hun ikke sjønn vel ? Og den søte lille kofferten?



her er et par bilde fra sist gang...




No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)