Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Thursday, April 5, 2012

Ønsker alle en god påske!

Må innrømme det - jeg har ikke pyntet til påske i det hele tatt. Jeg har derimot spist egg til frokost, men det gjør jeg som regel alltid så jeg kan ikke si at det er påskete av meg. Du ser vi har så mye vi skal rydde i huset og sånn at jeg følte det ikke var mye vits, pluss at vi faktisk ikke eier noe påskepynt heller da.

MEN jeg har satt frem gule lys da, så litt stemning blir det iallefall.

Og så tenkte jeg at jeg kunne pynte litt til påske her på bloggen min :)













No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)