Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Thursday, April 5, 2012

Endelig hjemme igjen!


I går kom min lille, lillebror hjem fra to måneder i Afghanistan. Det er litt rart at denne broren min endte opp som en som jobber i hæren rettelse - Forsvaret / luftforsvaret, da han var aldri en til å være noe særlig interessert i lekekriging eller andre gutteting som barn. Han var en liten tekno wizz, det var det han var.



Men tilbake til poenget. To måneder gikk kjapt for meg,  - på en måte, - for jeg prøvde mest mulig å ikke tenke på hvor han var hen. Klart han var ikke i felten sånn sett, men det er jo like vel en liten risk.



Så det var godt å få han heim. Og det var nok et ganske stort temperatur drop for han, - reiste i fra 40 grader til tja 2?




Det var jo selvfølgelig kjekt for oss å se han men det var nok aller kjekkest for hans kone at hennes kjæreste mann kom hjem...





Og Coco og Geremy ble jo og med på turen. 

Her har CoCo tatt seg en liten tur ut i sjøen for å ha seg en slurk sjøvann (heldigvis har jeg ikke bilder av når hun spydde i bilen :O ) 



 sparkles! 






Og så skulle jeg prøve å ta noen fine bilder av det forelskede paret men jeg må innrømme at mine fingre var så kalde at jeg kunne ikke skru kameraet på noe annet enn grønn! Den der vinnfaktoren gjorde at jeg hadde svømmehud og lyseblå fingre! 







1 comment:

Say hello, or contact me to book a shoot :)