Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Friday, April 27, 2012

Dette trenger jeg til bakgården min

Huset vårt er lite og det samme er bakgården vår, men det gjør den kanskje enda mer koselig. Den får inn godt med ettermiddagssol i det ene hjørnet så jeg skulle gjerne hatt et fint lite leseområde / avslappingsområde der ute.

Vi har to stoler nå men det er liksom ikke så koselig.

Så jeg kunne tenke meg en sofa. Men vi kan ikke ha noen store permanente hagemøbler for vi kan ikke flytte de om vinteren siden vi ikke har noen steder å lagre dem.

Derfor tenker jeg på slike pallesofaer som dette, i hjørenesofa format så jeg tenker jeg trenger 14-16 paller for å få det til.

Er det noen som vet om hvor jeg kan få tak i paller?



No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)