Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Monday, April 9, 2012

Travle tider foran meg

Skulle ønske at gradestokken føyk oppover litt raskere men jeg må si at jeg elsker at lyset kommer tilbake for fullt! Jeg er et skikkelig solskinnsbarn og elsker lange dager og korte netter!

Våren og sommeren kommer til å bli kjempespennede for meg. Det står både barefotografering, bryllupsfotografering, konfirmantfotografering, portrettfotografering og boudoir fotografering på menyen. Det er noe jeg setter pris på altså, all denne variasjonen, og all den støtten fra alle der ute som finner meg i denne store foto verdenen. For det er virkelig mange gode fotografer her på jæren, Stavanger og Rogaland. Det må jeg virkelig si.

Personlig synes jeg at det er så flott for det er liksom fotografer for enhver smak!

Jeg gleder meg spesielt til bryllups og konfirmasjonsfotografering for da kan jeg ta bilder i den sjønne naturen her i området. Hvis det er noe jeg absolutt digger så er det å bruke lokalmiljøet !





No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)