Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Sunday, May 12, 2013

Verdens beste baby

Bare så du vet det; Jeg har verdens beste baby! Ok, jeg vet jeg overdriver men jeg må bare rope ut takknemligheten og stoltheten jeg føler!

I dag var hun sammen med pappa i hele 6 timer og de koste seg så! Når jeg kom hjem var min lille solstråle så blid og lå og skravlet som om å fortelle om hva hun og pappa hadde funnet på! Vi "snakket" og koste oss til leggetid som er kl 21:30-

Leggetid er også en lykkestund - jeg synger kjære Gud og velsign oss Gud fader mens solstrålen ler og "squeeler " av glede. Så skrues lyset av og god natt blir sagt. Ikke en grine lyd fra denne jenta! Litt lek med sølvanden som henger over vogga - og så sovner hun og sover til morges... Heldig, heldig, heldig!! Det er det jeg er !

Og jeg er takknemlig hver eneste dag!!

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)