Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Sunday, May 12, 2013

4 months birthday to my little Bella!

I can't believe how fast the time is flying! Being pregnant seemed to take forever but time is really flying whilst being home with my little girl on maternity leave !

She's a real schedule girl my little Bella. Well being born naturally on the due date already suggested this! You know how rare that is!?! Like 3% or something!! And pretty much since we got home from the hospital she has been very fond of sticking to routines- like sleeping every night from 10 til next morning 6! Lucky Mom !

But even more amazing than being a good sleeper is the fact that she is a ray of sunshine. She is interested in everything we do, seems so clever and is so happy all the time.

To save the memory of her being 4 months old I quickly put her down on one of my chairs in the living room and snapped up some pictures...





No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)