Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Wednesday, May 29, 2013

Boudoir fotografering inspirasjon

Lille Bella og jeg satt å bladde igjennom en 2012 utgave av Vogue da jeg kom over dette bildet fra Sam Edelmans kampanje. Sam Edelman er en sko designer, men det var ikke pumpsene som fanget interessen min. (Lille Bella hadde på dette tidspunktet funnet en Indiska papirpose som hun syntes var mer spennende å tygge på enn å lese Vogue)

Det var måten bildet var tatt på. Så sexy, så perfekt Boudoir pose! Kan brukes av damer i hvilken som helst størrelse :)



Jeg gjorde et lite google søk og fant et par andre eksempler på sko reklamer som kan brukes til inspirasjon på min neste Boudoir fotografering.












Her har en av mine favoritt fotografer Mario Testino fotografert Kate Moss for Stuart Weitzman i en annen pose som er helt perfekt også for jenter med virkelige kropper!






No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)