Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Monday, May 6, 2013

Konfirmanter i Rogalandsbunad

Jeg synes at det er veldig kjekt at bunadene holdes tradisjonsrike ved at de å følge visse regler. Da jeg var konfirmant hadde jeg to valg så langt jeg husker, sort eller blå bunad, hvit eller rød vest. Forskjellige broderier. Nå har det kommet flere flotte farger på vesten og jeg er virkelig sjalu. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg denne lyse blå fargen her som denne flotte konfirmanten har på seg her, eller den sterke fargen som du har sett meg fotografere før som for eksempel her

Hvilken farge liker du best da?




No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)