Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Sunday, May 26, 2013

Bryllupsfotografering på jærstranda Holmestø

Man kan klage over været her i Norge men når solen skinner er det få steder som er finere. Anna og Harald giftet seg på lørdag. Solen sto høyt på himmelen og vinden ulte. Vi bestemte oss for at været skulle ikke stoppe oss fra å besøke ett av favoritt stedene til Harald og Anna, - nemlig Holmestø som ligger på Brusand. Vi var ikke de eneste som var der for å ta bryllupsbilder, - det var hele tre par på stranden samtidig. Ser du på bildene så ser du hvorfor. Det er som om fra en ferie katalog.




No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)