Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Wednesday, March 13, 2013

Tips for tørking av babyklær

Åååååå i går tok jeg å vasket hentesettet til lille Bella og jeg er helt sjokket over hvor stor hun har blitt! På to mnd har hun vokst kjempemasse!! Er vanskelig å tro at hun var så liten at hun passet denne lille kjolen! Men nok om det- denne posten skulle være om tørking av babyklær-
Det er helt genialt å tørke dem på babyklær hengere slik som vist her (på snoren of course ikke på døren som vist her) da tørker de fortere og har ikke "det spots" ;-) takk h&m for henger!!

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)