Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Sunday, March 24, 2013

Flotte steder til å ta bilder i Stavanger

Det er meget praktisk å fotografere i studio med tanke på vær og vind, - og ikke minst forutsigbarhet. Likevel synes jeg at det er mye mer spennende å fotografere ute, hvor jeg kan bruke forskjellige bakgrunner, bruke naturlig lys, forskjellige vinkler og farger. Jeg er heldig som bor og har studio i Stavanger Øst. Du har kanskje ikke lagt merke til det men det er flust med steder som er kjempe stilig å bruke som bakgrunner, - både til portretter og brudebilder.

Dette er tatt på ett av favorittstedene mine, bygningen og den avskrelte malingen får meg til å tenke på Italia eller ett av de romantiske middelhavslandene. Ekstra bonus er jo at det er ca 100 m i fra studio :)

Bilde av Julie Vold - Copyright www.julievold.com 

No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)