Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Sunday, March 3, 2013

Kakebaking på søndager

Det er ikke bare bare å bo ved siden av butikken- eller butikkene for vi har nåde prix og Rimi rett over gaten - Noe som fører til at vi har lite lagret her i hus. Så når jeg impulsivt bestemte meg for å bake en sjokoladekake manglet jeg råvarer for glasur- nemlig smør eller melis -

MEN jeg hadde noen marshmellows liggende så jeg brukte dem sammen med noe sjokolade og kakao og en dash med kaffe -

Super glossy glasur og litt hard og så ser stilig ut. Hadde litt kokos som holdt på å gå ut på datoen så slengte det oppå.

Nå gjenstår det å smake !!





No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)