Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Tuesday, March 26, 2013

PUBLISHED

Nå har jeg vært fotograf i en del år og etter hvert har bildene mine vært brukt til en del forskjellig.

Her er det som illustrasjon til en artikkel i Cairns Post i Australia om Jade Turnbull som jeg fotograferte da jeg bodde der borte. Hun har nettopp åpnet en klesbutikk, driver et modell byrå blant annet  - og hun er kun 20 år gammel!


Her som bok omslag som bildet mitt pryder fremsiden på. Dette er Teurai Chanakira, en annen inspirerende kvinne som jeg kjenner fra min tid i Australia. Hun er fra Zimbabwe, utdannet som advokat i både England og Australia men følger sin passion for trening, modell- og veldedighetsarbeid. Enda mer nå etter moren døde av kreft. Hun skrev boken under sammen med en annen kvinne fra Zimbabwe.


Jeg har også vært så heldig at jeg fotograferte bildene som skulle være på Randi sin første plate som heter moments :)






No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)