Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Wednesday, June 5, 2013

Tur til Hellvik


Det skulle bli en helg fyllt med sol, sommer, grilling og båtliv, men da vi våknet lørdag morgen var det grå himmel og regn i luften. Vinden blåste og det var kaldt. Der gikk den planen i vasken...

Likevel bestemte vi oss for å ta turen sørover til å se min kjære bror og hans familie. Det er alltid like kos!
 CoCo er en hoodie gangster (ok tydelig ikke med vilje - for et utrykk)
Så våknet hun lille og hun måtte gå å sjekke at alt var ok! 


Vi var først innom hjemme hos dem, så gikk vi ned i båthuset og besøkte lille Bellas Oldemor og Oldefar. Den lille piken var veldig fascinert over sjøen...




Ville så gjerne ta et bilde av dem og lille Bella fordi jeg har et bilde av meg med mine Oldeforeldre (foreldrene til min mormor som er på bildet under.)




Bildene ble jo tatt inne i det mørke båthuset så jeg håper jeg får en anledning til senere men som minner er de jo koselige bilder :)


Vel her ser det ut som om pappa kjeder seg litt og gir den lille prinsessen en ny "hatt."






No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)