Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Saturday, June 29, 2013

Flotteste websiden jeg har sett på lenge - Next ModellByrå!

Det er skjelden jeg kommer over en webside som jeg bare elsker, - men denne siden til Next Management er bare helt fantastisk.

Den er stilren, praktisk og intuativt. På en helt enkel måte kan man lett navigere seg til det man skulle være interessert i, om det er modeller, kokker, musikere, makeup artister eller lignende.

Når man har funnet en person som fanger ens interesse kan man gå inn å se alt i fra videoer, biografi, bilder og så videre på en enkel og effektiv måte. Bildene og essensiell informasjon kan også ved et tastetrykk lastes ned.

Det skal nevnes at det er jo ikke en bakgårdsoperasjon av et modellbyrå, - Next Management er ett av de største modellbyråene i verden - i henhold til wikipedia er det "NEXT Management is a global modeling agency with offices in New York City, London, Los Angeles, Miami, Milan, Paris, Toronto, Montreal, and Vancouver. Founded in 1989 byFaith Kates,[1] the agency is listed on models.com as one of the top three modeling agencies in the world.[2]



No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)