Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Friday, June 7, 2013

Spesial designet bryllupsinvitasjoner

Sitter her og prøver å lage bryllupsalbumet vårt - ja jeg vet det er sent, men det blir jo sånn, - prioriterer andres arbeid enn mitt eget.

Jeg ville bare dele invitasjonen vår - vi designet vår egen logo og invitasjon og fikk dem trykket.

Det var faktisk en veldig kostnadseffektiv måte, - det kostet godt under 10 kroningen per invitasjon :D

Noen fordeler må det være med en flink grafisk designer som mann :D


No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)