Pages

Welcome To Villa 14

Dette er mitt virtuelle hjem hvor jeg deler ting jeg liker innen mote, interiør og foto, samt litt av det jeg tenker på, opplever og slikt. Jeg legger også ut bilder av fotograferinger. Jeg er fotograf på deltid og du kan booke en fotografering ved å kontakte meg via min web side www.julievold.com

Wednesday, June 5, 2013

Ikke glem gjestene dine i bryllupet ditt!

Endelig er dagen her som man har planlagt så omstendig ned til hver minste detalj. Det virker som uendelige timer er brukt på å planlegge hvordan man skal ha håret, brudebuketten, kjolen, skoene, bordkortene, tja ingen skulle tro det var så mange mulige avgjørelser å ta!

Men når dagen er der så flyr den avgårde, og man får nesten ikke tid til å si hei til alle gjestene engang. Det er derfor det er så viktig å dokumentere alt og alle som er i bryllupet ditt.

I ett av våre Mai bryllup satte vi opp en "photobooth" hvor vi tok bilder av alle gjestene. Dette er noe som er enkelt å få til når vi er to fotografer. Jeg fotograferer i lag med Theresia Pauls som er fra Tyskland. Siden hun ikke snakker norsk ble det lettest at jeg organiserte våre "ofre" og at hun snappet opp blinkskuddene. Ok, jeg gjorde dem kanskje litt vel livlige for det var en del bilder de står å ser på meg.

Selv om det var et helnorsk bryllup var det en veldig sporty gjeng som syntes det var skikkelig morsomt å være på den "røde løper" james bond stil i finklærne.

Bare se her; snakk om smil ?? :)







No comments:

Post a Comment

Say hello, or contact me to book a shoot :)